17 Şubat 2009 Salı

MT’NİN ÜRÜN YELPAZESİ ÇOK GENİŞ

Kısa sürede çok yol kat eden Mt Sağlık Ürünleri, geniş ürün çeşidi ile medikal ihtiyaçları her noktada karşılamaya devam ediyor.

2004 yılı temmuz ayında kurulan Mt Sağlık Ürünleri, ülke genelinde genel sarf malzemeleri satan dağıtımhanesi ile aylık 3 bin 500 noktaya fatura kesiyor. 28 ülkeden ithalat yapan firma, wicromed ana markasıyla birlikte Oncomed, Rina, Fore Care, Eb Sensor, Spectra, Rinaboso, Convatek markalı ürünlerin ithalatını ve iç pazar dağıtımını gerçekleştiriyor. Bunların dışında sanayi yatırımında bulunan şirket, hasta altı bez üretimi yapıyor. 160 personeli ile tüm Türkiye çapında hizmet veren Mt Sağlık Ürünleri Satış Müdür Yardımcısı Atilla Çalgan, şirketin kurucuları olan Murat Sancak ve Turan Sancak’ın medikal sektöründe uzun yılların tecrübeleri ve birikimlerini birleştirdiklerini dile getirdi. Çalgan, 3 bin 500 çeşit ürünle hizmet sunduklarını ifade eden Çalgan, Türkiye genelinde sevkiyatlarının çok büyük olduğunu, her noktaya medikal anlamda hizmet verebildiklerine dikkat çekti.

Kaliteli Üretileni Seçiyoruz
İthal ettikleri ürün portföyünde hangi ülkedeki ürün kaliteli üretiliyorsa o ülkeden ürün ithal ettiklerine dikkat çeken Çalgan, “İtalya’dan solunum cihazları getirtiyoruz, plastik grubunu uzmanlaşmış üretim yapan uluslar arası firmalardan temin ediyoruz, eldiven çeşitlerimizi Malezya’dan getiriyoruz. Ürün çeşidine göre piyasa da neyin nerde rantabıl şekilde elde edileceği fizibilitesini yapıyoruz. Daha sonra da bu ürünü Türkiye’deki medikal sektör kullanıcılarına sunuyoruz” dedi.

Sağlık Bakanlığı bilgi bankasından doğabilecek sıkıntıları gidermek için, tüm ürünlerinin barkotlarını aldıklarını dile getiren Çalgan, kesin barkotlara geçtiklerini kaydetti. Gümrükte de sorun yaşamadıklarını ifade eden Çalgan, getirilen ürünlerde CE belgesinin olmasına özen gösterdiklerini vurguladı. Bayilik sistemi ile convatek yara bakım grubu ve ihale takiplerini
yaptıklarını söyledi

Aylık 5,5 -6 Milyon Ciro
Şirket olarak hedeflerinin pazarda noktasal büyüme olduğuna dikkat çeken Çalgan,”2007 senesine kadar büyüme hedeflerimizde her hangi bir sapma olmadığı gibi artış yüzde 14 oldu. 2008 yılında da Temmuz ayına kadar istediğimiz gibi gitti. Ağustos ayında sapma oldu ama ondan sonra da tekrar eski gücümüze ulaştık. Aylık 5,5 -6 milyon ytl ciro ile pazarın istekleri doğrultusunda yeni ürünleri bünyemize katıyoruz” şeklinde değerlendirdi.

Partner Müşteri Sistemi
Çalgan, “Partner müşteri, kendi bilgisayarlarından internet üzerinden 1500 kadar ürün grubunu ve fiyatları görüyor. Ürünün teknik şartnamelerini inceleyerek, satın alma yapabiliyor. Tek üründe bile olsa satın alabiliyor. Ayrıca ürünün görüntüsünü de görerek seçiyor. Medikal noktaların ufkunun geniş olması, ticari potansiyellerinin artmasıdır” dedi.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...